شهردار مشهد: امدادرسانی در منطقه سیدی همچنان ادامه دارد + فیلم پیام تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد درپی جان‌باختن تعدادی از همشهریان در سیل امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو تمامی برنامه‌های فرهنگی مشهد تا شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ راه‌آهن مشهد: حرکت قطارهای مشهد به حالت عادی بازگشت | علت تاخیر، رعایت مسائل ایمنی بوده است (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو مرخصی تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی | مردم مشهد طی امشب و فردا از تردد و سفرهای غیرضروری جدا پرهیز نمایند سیل محور سرخس- مشهد را مسدود کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) گرفتارشدن چند خودرو در سیل امروز مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تخریب برخی از جاده‌های روستاهای سرخس در پی بارش باران (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: وضعیت اکثر نقاط شهر عادی است | رفع آب گرفتگی میدان انقلاب تا فردا طول می‌کشد ۲۵۰ تماس مرتبط با سیل و بارندگی با آتش‌نشانی مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرویس دهی قطار شهری مشهد تا ساعت ۲۴ تمدید شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرهنگ‌سازی ماندگار در نسل آینده، با توجه ویژه به حوزه کودک و نوجوان ۴۰۰ میلیارد تومان از طلب پیمانکاران شهرداری مشهد تسویه شد بارش شدید باران محور فریمان _ مشهد را مسدود کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم وقوع سیل و آب‌گرفتگی در اکثر مسیر‌های ورودی و خروجی مشهد | تمام محور‌های استان به غیر از مشهد باز است (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرماندار طرقبه شاندیز: سیلاب مناطق ییلاقی را فراگرفته است (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تا امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارندگی‌های مشهد ۲.۵ برابر درمقایسه‌با سال پیش افزایش یافته است ویدئو | بسته شدن جاده فریمان-مشهد بر اثر وقوع سیل (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت معابر شهر مشهد بعد از بارش شدید باران و راه افتادن سیلاب (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مسافران حتی‌الامکان از قطارشهری برای رسیدن به فرودگاه استفاده کنند
سرخط خبرها

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان: صف اعتراض را از آشوب جدا کنید

  • کد خبر: ۱۳۱۵۵۵
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان: صف اعتراض را از آشوب جدا کنید
حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه گفت: اکثریت آشوب‌گران به آسیب‌های اجتماعی مبتلا هستند. معتاد و دزد هستند. نمی‌گویم چند میلیون نفر آسیب‌دیده اجتماعی داریم، اما آسیب‌دیدگان اجتماعی سربازان آماده دشمن هستند و دشمن در هر آشوبی به آنان نگاه می‌کند. آسیب‌‌دیدگان اجتماعی آتش زیر خاکستر هستند و با یک سوژه همه چیز را می‌سوزانند.

گروه سیاست | شهرآرانیوز؛ حجت الاسلام محمدباقر فرزانه امروز در همایش بزرگ حامیان ولایت که در محکومیت فتنه اخیر کشور برگزار شد، بیان کرد: اگر روحانیت نبود نه انقلاب پیروز می‌شد، نه نظام بر منبای دین تشکیل می‌شد و نه تا کنون باقی می‌ماند. انقلاب با دین پیوند خورده و از دین جداشدنی نیست. انقلاب از دین جوشیده و روییده است و پشتوانه و حمایت مومنان در سراسر ایران و جهان را دارد.

وی افزود: در تاریخ ملت‌های مسلمان ایرانیان بیشترین تلاش را انجام داده‌اند. به اندازه مردم ایران کسی در دنیا برای دین تلاش نکرده است.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: مطمئن باشید به دلیل استحکام انقلاب، این حرکت‌ها و حرکت‌های سخت‌تر از این به جایی نخواهد رسید. انقلاب دشمن دارد و با آن دشمنی می‌شود. نباید انتظار داشت که انقلاب به این اندازه بجوشد و رشد کند، اما با آن دشمنی نشود.

فرزانه خاطرنشان کرد: دشمن در هر مقطعی برای ضربه زدن بسته‌ای تهیه کرده است. فتنه سال ۸۸ حاصل فعالیت یک دهه کار دشمن بود. امروز نیز بسته دیگری توسط دشمن ارائه شده است. دشمن برای پیش‌بردن کار‌ها و هدف‌های خود ۷ میلیارد دلار هزینه کرده است که اکثر آن توسط دولت سعودی خرج می‌شود.

وی ادامه داد: دشمن در گذشته با قدرت بیشتر خود و ضعف ایران نتوانست به نتیجه برسد، چه برسد به امروز که قدرت ایران افزایش پیدا کرده و ضعف دشمن نیز بیشتر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه تصریح کرد: امروز یک نهاد نوپا و تقویت شده در لبنان اسرائیل و آمریکا را از پا در آورده است. سنگر‌های عظیم انقلاب در خارج از ایران زده و اعلام قدرت کرده، آنوقت چطور توقع دارید دشمن به نتیجه برسد؟

فرزانه با اشاره به داستان حضرت ابراهیم و به سرد شدن آتش پس از پرتاب حضرت به درون آتش تاکید کرد: چرا آتش نمرود پیش از افتادن حضرت ابراهیم (ع) به گل تبدیل نشد؟ چون باید حضرت ابراهیم خودش را در اوج وحشی‌گری دشمن و اوج مظلومیت حق خودش را به آتش می‌انداخت.

وی اضافه کرد: اوج قدرت باطل و اوج مظلومیت حق آغاز نقطه پیروزی است. امام خمینی (ره) پیروزی حق را در اوج وحشی‌گری باطل می‌دانست. وقتی نیرو‌های انقلاب همانند برگ خزان به زمین می‌ریزند و شهید می‌شوند و در یک روز بیش از ۳۰۰ نفر در یک شهر تشییع می‌شوند، این آغاز پیروزی است.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان با اشاره به چند نکته ضروری برای جامعه روحانیت گفت: رهبری مهربان، عالم، آگاه و کارآمد داریم. اطاعات از رهبری یک شرط برای بقا و پیروزی است.
وی افزود: کار امنیتی و قضایی به شدت لازم است. وحشی‌گری را نمی‌توان بدون پاسخ گذاشت. مسئول‌های امنیتی باید لیدر‌های آشوب‌ها را شناسایی کنند.

فرزانه تاکید کرد: مسئولان باید برای کاهش مشکلات اقتصادی تلاش کنند. مسئله فقر را کوچک نبینیم. همانطور که مقام عظم رهبری فرمودند آنجا که فقر وجود دارد، عفت از بین می‌رود. فقر قابل تحمل برای همه نیست.

وی ادامه داد: مسئولان همچنین باید آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهند و کسانی که به آسیب‌های اجتماعی مبتلا شده‌اند را نجات دهند. اکثریت آشوب‌گران به آسیب‌های اجتماعی مبتلا هستند. معتاد و دزد هستند. نمی‌گویم چند میلیون نفر آسیب‌دیده اجتماعی داریم، اما آسیب‌دیدگان اجتماعی سربازان آماده دشمن هستند و دشمن در هر آشوبی به آنان نگاه می‌کند. آسیب دیدگان اجتماعی آتش زیر خاکستر هستند و با یک سوژه همه چیز را می‌سوزانند.
امام جمعه موقت مشهد با اشاره به اینکه اعتراض را از آشوب جدا کنید، تاکید کرد: وحشی‌گری‌ها و آشوب را از اعتراض و حرف مردم جدا کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->